DerianBlog

DerianBlog

Nem haltam meg (még)

2009. december 24. - derian

Gondolom mindenki nagyon izgult, hogy miért nem jelentkezem mostanság. Nos, nem volt netem. Abba most inkább nem mennék bele, hogy miért nem volt, de annyit elárulok nem lett gyorsabb. Ugyanaz a retkes GPRS voda netem van (hurrá).
Nem történt semmi különleges amíg nem írtam azért most sincs túl sok mondanivalóm. Befejeződött a 4. Dexter évad. Aki nem nézte meg eddig annak most kötelező. Az első évad szintjén van szal aki nézi az tudja miről beszélek.
Mivel nem volt netem újratelepítettem az egész rendszert. Na nem mintha szükség lett volna rá vagy ilyesmi csak belegondoltam, hogy gyakorlatilag már egy éves és közben frissítve is lett meg minden, én meg úgyis nagyon ráérek ezért újratelepült. Most megint nincs rajta semmi használható.

Félve írom, hogy csak most néztem meg a Báró által (kb. 1 éve) küldött Battlestar Galactica minisorozatot (nem tom miért minisorozat, igazából egy (azaz 1 darab) qrva hosszú rész). És ami a legszörnyűbb, hogy még egész korrektnek is találtam (eltekintve egy-két zavaró logikátlanságtól)(ez azért gáz mert eddig látatlanba direkt jó le szaroztam (csúnya dolog látatlanban nyilatkozni valamiről), csak mert Báró szereti :) ).
Gondoltam, hogy most hogy újra lesz netem tele lesz a mail fiókom baráti levelekkel és nem győzök majd válaszolni... Nem kellett csalódnom, a legjobb barátaim (vízipipa hírlevél, PayPal, Google Analytics, facebook stb...) telis-tele tömték a postaládám így most szemezgethetek :).
Hirtelen ennyi jutott eszembe. Lassan közeleg a derian blog szülinapja (bizony már egy éve írom a baromságaim) így készülök valami hosszabb posztra az ünnepi alkalomra.

világbéke!

A bejegyzés trackback címe:

https://derian.blog.hu/api/trackback/id/tr841621098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása