DerianBlog

DerianBlog

Mindenszentek

2009. november 01. - derian

Igen, a cím szándékosan nem Halloween. Kezd idegesítő lenni ez a hülye amcsi majmolás. Komolyan, valami tv-s hülye kitalál egy baromságot és egy ország ugrik utána. Valamelyik nap bekapcsoltam a tv-t és azt láttam, hogy reklám előtt a tv logón ilyen pók mászott meg boszorkány repült seprűn meg nemtom.. Nem tudtam elképzelni mi a fene van aztán beugrott, hogy mindenszentek. Most meg kimegyek az utcára azt töklámpásokat látok.. Csodálom, hogy még nem járnak Trick or Treat-ezni.

 

Na mind1. Nem ezt akartam kihozni a dologból. Hanem azt, hogy baromi jól nézett ki a temető ezzel a sok mécsessel. Ha lenne egy normális fényképezőm meg egy kis tehetségem ki se mozdulnék a temetőből egész este..

 

A fentebb látható képet jómagam készítettem, de nem adja vissza a temető hangulatát. Aki még nem tette meg az menjen ki!

A bejegyzés trackback címe:

https://derian.blog.hu/api/trackback/id/tr51491550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása