DerianBlog

DerianBlog

Helyzetjelentés

2009. november 08. - derian

Az utóbbi időben nem jelentkeztem. Van jó indokom: Le voltam maradva másfél évadnyi Dexterel és pótolnom kellett :). Elég gáz volt, hogy egyik kedvenc sorozatom aztán azt sem tudom mi van benne. Mostanra viszont teljesen naprakész lettem Dexter ügyileg. Most meg az a gáz, hogy nincs több rész. Mostantól heti egyszer nézhetem csak :(

Más: Épp most megy a tv-ben a Batman Begins. Ez tipikusan az a film amit nem tudok túl sokszor megnézni viszont ez a szinkron borzalmas. Aki még nem látta az nehogy szinkronosan nézze meg mert abszolút nem adja vissza az eredeti hangulatot.

 

Amúgy a héten megint dolgoztam az új blogon. Az a helyzet, hogy a meló oroszlánrészén túlestem. Igazából most százalékban olyan 90%-osnak mondanám. Ami hátra van az már tényleg csak pár utolsó simítás. Pillanatnyilag a legnagyobb problémát a domain név hiánya okozza. Ha lesz domain, akkor gyakorlatilag pár óra alatt működő állapotba hozható az oldal. Remélem karácsonyra sikerül meglepnem magam vele.

 

Most a legjobb lenne gyújtani egy pipát, betenni valami jó zenét (Moby - Extreme Ways (most néztem a Bourne filmeket :) )) és szépen sötétbe pipázgatni egyet. Annyi a probléma, hogy nincs pipába se dohány, se szén (elég ciki). Valószínűleg marad a füstölővel ugyanez (csak az meg olyan lányos :) ). Igazából filmezni is lenne kedvem csak, akkor meg mindamellett, hogy kocka vagyok (a beismerés az első lépés) még filmbuzi is lennék az meg már halmozottan hátrányos kategória :).

 

Pillanatnyilag ennyi gondolatot sikerült kicsikarnom magamból. Majd jelentkezem!

A bejegyzés trackback címe:

https://derian.blog.hu/api/trackback/id/tr961510107

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: RS Tips 2017.09.21. 00:39:33

Közpénzből építettek kalandparkot az önkormányzati fontos ember lányának Baján - B1 BLOGCSALÁD

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása