DerianBlog

DerianBlog

Inglourious Basterds (2009)

2009. december 02. - derian

Tegnap volt szerencsém Quentin Tarantino legfrissebb alkotásához. Alapvetően azt hallottam ismerőseimtől, hogy ez egy szar film. Megvallom őszintén, hogy annyi rosszat halottam róla mindenfelől, hogy nem szívesen kezdtem hozzá mivel alapvetően szeretem Tarantino filmjeit és nem akartam ezt elrontani.
Megsúgom, szerintem nagyon ott van ez a film. Tipikus Tarantino film a legjobbak közül. Hosszú párbeszédek eszméletlen hangulat. Bár nagy Brad Pitt buzi vagyok így az én véleményem nem számít, de szerintem itt is baromi jól alakít. A film legjobb jeleneteit mégis inkább Christoph Waltz hozza. A film tele van poénokkal és karikatúrákkal, isteni.

A film története a 2. világháború idején játszódik, de ennél több köze nincs is a valósághoz ahogy azt már a film 1. fejezetében jelzik is : „once upon a time...” (azaz: „Egyszer volt hol nem volt...”). Aki ezek után azzal érvel, hogy nincs benne történelmi hűség az azt hiszem csak magát járatja le. Nagy vonalakban egy Hitler elleni merényletet mesél el a Tarantino-tól megszokott módon.

Nem is akarok többet mesélni róla, aki kedveli Tarantino stílusát annak kötelező! Ja igen, a film utolsó mondatával azt hiszem az író is kifejti a véleményét a műről :)

 

Imdb

A bejegyzés trackback címe:

https://derian.blog.hu/api/trackback/id/tr131568615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása