DerianBlog

DerianBlog

Rajzolgattam

2009. november 23. - derian

A minap elkapott a gondolat, hogy készítek valami szépet Photoshopban. Mostanában nagy vágyam lett valamiért, hogy festmény szerű képet készítsek mert az jó. Neki is ültem rajzolgatni, de igazából tehetségem az nincs hozzá. Sosem voltam túl jó szabadkézi rajzolásban. Első nekifutásra a balra látható képet készítettem. Először megrajzoltam papírra a körvonalakat aztán gépen kiszíneztem digitális rajztáblával. Egyébként ezt a digi táblát használni tök jó. Egy idő után teljesen belefelejtkezik az ember, hogy nem papírra rajzol hanem monitorra.

Tehát az óvodás szintet már elértem. Gyakorolnom kéne. Bátyám javallotta, hogy olvassam el a Jobb agyféltekés rajzolásról szóló könyvet szóval valószínű majd átrágom magam rajta. Hátha akkor majd kiderül, hogy igazából baromi jól tudok rajzolni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://derian.blog.hu/api/trackback/id/tr931546052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása