DerianBlog

DerianBlog

Ingatlanbiznisz..

2009. november 28. - derian

 

Múltkor jól elkezdtem az ingatlanközvetítő állásos sztorit, de utána nem írtam le a fejleményeket. Ez azért történt mert nem tartottam túl érdekesnek a dolgot. Morphine Kisasszony azonban felhívta rá a figyelmem, hogy ez bezony nincs befejezve (gondolom észrevettétek már, hogy hajlamos vagyok elfelejtkezni elkezdett dolgokról) és gondoltam tovább írom. Amúgy is ritka itt a hozzászólás mint a fehér holló tehát ha valaki kér valamit, ugrani kell :).

Szóval a múltkor ott fejeztem be, hogy ledumáltam egy időpontot mikorra interjúra kell mennem. Bár nagyjából képbe vagyok Tatabányából, mivel itt vezettem le a jogsihoz szükséges óráimat, név szerint mégsem ismerek minden utcát. Pillanatok alatt már a Google Maps-en is voltam (5kb/s, 15 perc... hosszú-hosszú percek..) és csekkoltam, hogy merre van a célpont. Mondanom sem kell, természetesen nem ismertem fel az utcát, felülnézetből sokkal 2 dimenziósabb a város :). Na jól van gondoltam no problem, majd a Google megtervezi nekem az útvonalat én meg memorizálom (nem telik GPS-re) és akkor nem lesznek gondok. Meg is tervezte nem volt túl bonyolult. Ok.
Másnap elindultam. Szakadt az eső és kb. semmit nem láttam így határozottan izgalmasabb volt vezetni (támad is egy jó kis novella ötletem, de úgysem tudnám normálisan megírni..). Az útvonalat a gép ügyesen tatabánya szélére tervezte ahol normális tempóban is lehet haladni így nem kell a városban töketlenkedni. Szépen dinamikusan fel is gyorsítottam és gondoltam mivel a térképen elég nyilvánvalóan látszott a lejárat majd észreveszem. 90-el mentem el a jobbra levezető kis, az eső miatt amúgy sem látszódó út mellett. 10 másodperc utánagondolás és nyugtáztam magamban, hogy „igen, ez volt az az út”. Jól van mondom nincs gond, belekalkuláltam hogy balfasz vagyok szal van még fél órám megtalálni. Ezután tényleg könnyen megtaláltam egyébként mert a következő lejáratnál már felismertem a környéket (lehet kicsit tüzetesebben meg kellett volna nézni a térképet és rájöttem volna, hogy bátyám lakásától 1 utcával van feljebb :) ).
A beszélgetés nem volt túl izgalmas. Nagyjából annyiból állt, hogy el kellett magyaráznom, mit tartok kreatívnak meg magamról pár szót, de már az elején közölték, hogy egy teszt meg egy kis betanulás után fel vagyok véve. Természetesen az megint le lett szegezve, hogy nem fogom bírni mert basztatva leszek meg minden (és gondolom már ránézésre is idegroncs vagyok :) ). Azóta arra várok, hogy jövő hónap elején mehessek egy tesztre amin előzetes információk szerint nagyon idióta kérdésekre kell válaszolnom.

Szal pillanatnyilag itt tartok. Folytatása következik ha lesz fejlemény.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://derian.blog.hu/api/trackback/id/tr951559094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m. kisasszony · http://kisasszony.blog.com 2009.11.29. 14:44:17

Jé, ott vagyok, jupíí:))

Egyébként én tatabányai vagyok, de alig ismerem a várost...

derian 2009.11.30. 13:55:37

@Morphine: Remélem nem gond, hogy mindenféle megkérdezés nélkül csak úgy linkeltelek...

m. kisasszony · http://kisasszony.blog.com 2009.12.02. 05:48:56

Dehogy is, sőt nagyon kedves tőled. :)
süti beállítások módosítása