DerianBlog

DerianBlog

Ingatlanbiznisz

2009. november 10. - derian

Tudni kell rólam, hogy suli vége óta keresek melót 0 sikerrel. Ez részben azért van mert nem adnak sehol melót, részben azért mert nincs szakmai gyakorlatom, részben meg azért mert nem akarok gyárban melózni (végére úgyis csak az marad). Mivel informatikusként sehol sem kellek gondoltam kikacsintgatok kicsit más pályák felé. Érdekesnek tűnt az ingatlanközvetítő téma ezért dobtam is két helyre önéletrajzot.

Az elsőről egy kedves megnyugtató női hang hívott fel kb. 1 hete és megbeszéltünk egy interjút e hét csütörtökre. Ezzel nincs is semmi gond, lelkileg készülök a dologra és remélem összejön meg tetszeni is fog.

A második hívás az sokkal érdekesebb téma.
12 óra volt tehát én kb. fél órája keltem (a jó dolog a munkanélküliségben). Épp szép csendesen Marilyn Manson-t hallgatva válogattam fotókat. Megcsörren a telefon és látom, hogy ismeretlen a szám. Zene le, felveszem a telót. Kellemes férfihang bemutatkozik és közli, hogy kézhez kapta az önéletrajzom (volt az önéletrajz mellett motivációs levél is ahol kifejtettem, hogy mekkora király lenne ezzel foglalkozni). „Óh gut!” mondom magamba, akkor már csak egy időpont odamegyek azt meggyőzöm, hogy jobb embert nem is találhatna. Erre azt mondja, hogy ő nem szeret általánosítani, de ez nekem nem fog menni (nocsak, ismerjük egymást? :) ).
Komolyan gondolom én ezt? Hát ha nem lennék super-tuper serious (mint Al Gore a South Park-ban), akkor nem is jelentkezem. De én ugye tudom, hogy el fogok bukni? Hát mondom azért igazán megpróbálnám :).
„Én nem szeretek általánosítani és ez most nem így tűnik mivel majdhogynem be se hívom, de nem szeretek általánosítani.” (akkor megnyugodtam. Egy olyan ember miatt nem kapok melót aki nem szeret általánosítani)
„Esélyem sincs?”. Végül is megállapodtunk abban, hogy holnap bemegyek személyesen, de nem fog sikerülni :).
Remélem felvesznek. Épp ilyen melóról álmodom ahol a főnök fölöttem áll és „Hát pajtás add fel. Ez nem megy” (tisztára mint muterom).

Holnap megyek spanolni, majd meglátom mi lesz. De asszem az is egy érdekes beszélgetés lesz. Majd sírva jövök ki szerintem :)

A bejegyzés trackback címe:

https://derian.blog.hu/api/trackback/id/tr271515268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m. kisasszony · http://kisasszony.blog.com 2009.11.20. 19:01:40

Szia,
most akadtam rá a blogodra, ez a bejegyzés nagyon vicces.. megírod a folytatását? (:

derian 2009.11.21. 13:54:13

Szia! Örülök, hogy tetszett. Sajnos a folytatás nem volt olyan frappáns, hogy érdemes legyen írni róla. Elvileg meglett a meló, de még van előtte sok-sok tanulás meg teszt meg minden (…). Majd ha mindenen túl vagyok valószínű összefoglalom a dolgokat.
süti beállítások módosítása