DerianBlog

DerianBlog

3d modellező

2009. november 21. - derian

Korábban írtam róla, hogy megszeretném tanulni a Blender 3d modellező program használatát. Nos tegnap jött el a napja, hogy tényleg nekiálljak úgy rendesen. Őszintén igyekeztem normálisan dolgozni vele, de egyszerűen nem tudok. Bármennyire is tetszik az alap elképzelés, hogy ingyenes és így egy profi programot kap mindenki, nem tudom használni. Öreg vagyok már én hozzá. :)
Miután meguntam a mazochizmust a Blender-el elkezdtem alternatíva után nézni. Első gondolatom az volt, hogy egy Autodesk által fejlesztett programot keresek mert az úgyis hasonló a 3d Studio Max-hoz és akkor azzal boldog leszek. Amik szóba jöhettek a Maya és az Alias (máig nem tudom, hogy ez a két név egy programot jelöl e, mivel elvileg az Alias fejlesztette a Maya-t mielőtt az Autodesk felvásárolta volna, viszont mintha láttam volna egy ilyen nevű progit is.. ). Nézegettem egy ideig a screenshot-okat és végül úgy döntöttem, hogy nem lennék előrébb a Maya-val sem. Marad a 3ds Max valami emulációs megoldás segítségével (Parallels vagy nem tom). De ha az megy is, jó lenne valami standalone render progi OS X alá..
Pillanatnyilag ezek a hatalmas problémák foglalkoztatnak.  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://derian.blog.hu/api/trackback/id/tr651541713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása