DerianBlog

DerianBlog

Rhythm & Hymns

2009. november 03. - derian

Pár napja futottam bele a Mattafix, Rhythm & Hymns című albumába. Alapvetően nem ismerem túlzottam a Mattafix-et csak a Big City Life-ot hallottam tőlük korábban ami tetszett is, de ennyiben kb. kimerült téma. Most úgy voltam vele, ha már megvan akkor meghallgatom. Hát vannak rajta nagyon király számok. Most a napokban mást nagyon nem is hallgatok. Eszméletlen milyen hangja van a srácnak. Én komoly pénzeket mertem volna rátenni, hogy csaj az énekes.
Az albumon talán két olyan szám van ami nem annyira jön be, de összességében nagyon ottvan.
Nagy favoritom egyébként az albumról az Angel (on my shoulders) című szám. Azthiszem sürgősen be fogok tőlük szerezni más albumot is.

 

Végül a Living Darfur klippje (ez is nagyon cool).

A bejegyzés trackback címe:

https://derian.blog.hu/api/trackback/id/tr761496348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása